vrijdag 5 april 2013

Even creatief......

Maar dan op een andere manier!


Op dit moment ben ik bezig om bij mij thuis een ruimte in te richten waar ik straks lekker aan een grote tafel kan gaan zitten en kan gaan mozaïeken.

Overal waar je kijk zie je steentjes, nuggets, soft glass puzzels, Mosa tegels.....mijn eigen ateliertje!!
Ik kan niet wachten om te beginnen. Maar eerst moet er nog veel gebeuren......

Ik ben een "boeren eethoek" aan het verven, zo eentje in een L-vorm. Geen idee hoe je zoiets noem....boeren eethoek toch? En met mijn wekpotjes erbij, helemaal leuk!!

En om het straks helemaal af te maken, zo'n boeren (komt hij weer) geblokte stoffen randje.....in het paars natuurlijk, lekker fout maar super gezellig.

De rest daar maak ik nog even geen foto's van, is geloof ik niet echt foto waardig...uhm... dus binnenkort meer, o,ja leuk dat je mijn blog leest trouwens!!

Geen opmerkingen: